Neva

@Neva_Y
Puan vermedi·64 syf.··
2018 47. kitabı
Yine bir solukta biten Zweig hikayesi.Kitabi elime aldığım an olayın akışına kapıldım ve zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım.Sonunu çok merak ederek okudum.(Öğretmen olmama rağmen bir kaçamak yapıp derse geç mi gitsem diye düşündüm bir ara:)sonunu hemen görebilmek için.)Sayfalar ilerledikçe sanki ben de o gemideydim ve anlatılanları bizzat kahramandan dinliyor gibiydim.Kısacık hikayelere bu kadar yoğun duygular katan muhteşem yazar Zweig,beni bir kez daha kendine hayran bıraktı. Kitapta vicdan ve aşk o kadar güzel ele alınmıştı ki ne söylesem yeterli olmaz. Bizlere böyle güzel eserler bıraktığın için binlerce kez teşekkürler STEFAN ZWEIG.
Edebiyat
Amok KoşucusuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021134,8bin okunma
··
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.