Gerçekte hep yalnızdım, hiçbir yerde kendimi evimde hissetmedim."
Alıntı
··1 alıntı·
19,6bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çünkü buraya ait değiliz misafir ediliyoruz bir süreliğine. Sonrasında nereye gideceğiz bilmiyoruz..
onurhan kötü oldukları için sanırım
Orası aslında kendini bulduğun bir gönüldür. O nerdeyse evin orasıdır
Çok iyi kitap 👍