Geçen günlerde Instagram da biri bu kitabı yere göğe sığdıramamıştı öve öve bitiremedi hanımefendi altını çizmediğim sayfa kalmadı dedi. Feruğ'a olan merakım ve İran edebiyatına olan hayranlığım da birleşince bu okumak elzem oldu. Kitap feruğ'un hayatında önemli rol oynayan dört kişinin ağzından anlatılıyor. Kısa bir kitap yazar bu kişileri konuşturmuş . Kasvetli bir havası var ve bence şiirsel bir dili de yok arada iki üç mısra paylaşmış . birileri övdü diye çok güzelmiş gibi yapmayı sevmiyorum açık söylüyorum beni etkilemedi kitap hatta baya sıkıldım. Başa DönemeyizMakbule Aras Eyvazi