·430 syf.····Okunma: 15 Mart 2026 15:58 Kahrolarak okuduğum bir kitap bir taraftan da Türk olduğum için Atatürk gibi bir önderimiz olduğu için özgür bir kadın olduğum için defalarca şükrettiğim bir okuma serüveni oldu. Afganistan tarihini daha yakından takip etme fırsatı buldum. 30 yıl gibi kısa bir sürede bir ülke nasıl bu hale getirilebilir üzüntüyle okudum. Kitap Afgan halkı için bir şeylerin düzelmeye başladığı dönemde son buluyor ama eminim şuanki halini görseler yaşananlara şahit olsalar tekrar başa dönmenin insan haklarının hiçe sayılmasının üzüntüsünü en derinden yaşarlar. Umarım tüm dünya bir gün barış içinde yaşamayı başarır kadın olsun erkek olsun eşit şekilde yaşamayı başarır. Ülkemizin ulu önderimizin kıymetini bu yolda daha da azimle çocuklarımı yetiştirmem gerektiğini bir kere daha anladığım bir serüvenin sonundayım. Kalbim kırık bir şekilde meryemle leyla olarak yaşadım üç gündür. Kendime dönmem zaman alacak.