Harika bir fantastik evren. Uzun zamandır fantastik kitap okumuyordum kitap beni adeta kendine esir etti. Duygularımı ve heyecanimi bir kenara bırakıyorum yoruma geçelim.
Kitap annesi ve ablası binici olan kızımızın binici olmaya zorlanması ve ilgili eğitim yerinin ilk imtihani olan köprüye gelmesiyle başlıyor. Kardeşinin katilinin oğlu, ondan nefret eden diğer öğrenciler vs vs kitap bir an bile durmadan devam ediyor. Ayrıca ejderhalar ve benzersiz güçleri. Kızımızın kendini geliştirmek için durmaksızın çalışması. Olaylar hızla akiyor ve saatlerce kitabı elinizden birakamiyorsunuz. Süreç fikirlerinizi oldukça değiştiriyor mesela başta Dain'i çok sevimli bulurken bir anda ondan soğumam gibi. (Korkak erkeği annesi sevsin) Kitabın sonuna doğru kitapta sevdiğim kimse kaldı mı emin değilim bu arada. Ama ikinci kitap yeni karakterler ve mevcut karakterlerin gelişimiyle devam eder umarım. Xaden'e tekrar ısınmam zaman alabilir. :) Bu arada favorim tabiki Andarna