·134 syf.····Okunma: 16 Mart 2026 05:47 Livaneli hakkında bilgi okuduğumda ilk dikkat çeken şeylerden birisi sade bir hikaye ile ağır ve düşündürücü konular işlemesi oldu.
Hikayenin konusu bir balıkçının balığa çıktığında yaşadıklarını anlatıyor. Toplumsal konumuz olan göcmenler, hayatta kalabilmek için onca yolu tercih etmelerine rağmen canlarından olan insanlar, kıyıya vuran cesetler.. Mustafa bunları yaşarken aynı zamanda bir bebek buluyor bebek yaşıyor ve onu kendi kaybettiği evladının yerine koyuyor ve bunun için cebelleşiyor okudukça onunla beraber savcıya ne derdim acaba açıklar mıydım ben olsam ne yapardım diyorsunuz.. Balıkçı ve Oğlu güzel bir hikaye ben sevdim.
Keyifli Okumalar Dilerim..
Kısmet işte,kısmetten öte yol yok.
Keşke insanlarda yunuslar kadar iyi olsaydı.
Çiçeğe dokunuşu çiçekten güzel.