Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 16 Mart 2026 23:17 Vakit bulamadığım için bitirmem uzun zaman alsa da aslında akıcı bir kitaptı. Vakit bulabilsem 1 günde bile bitirirdim.
Kitap gayet anlaşılırdı. Her yaştan insan okuyup anlayabilir yani.
Kitapla ilgili söylenecek çok fazla söz yok aslında. Güzeldi, beğendim.
Tavsiye eder miyim? Evet.
Gerisini okuyarak öğrenin ;)