·210 syf.····Okunma: 17 Mart 2026 19:31 Kitap boyunca hop oturup, hop kalktım desem yeridir. Yüreğim hep ağzımda oldu okurken. Xu ailesi ile birlikte çöktüm, Xu ailesi ile birlikte kahroldum, Xu ailesi ile birlikte "oh be!" diye rahat bir nefes aldım. Uzunca bir süre dram okumayı düşünmüyorum ama bir daha. Yoruyor bu duygular.
Kim bilir başka ne acılar yaşanmıştır o topraklarda, başka ne hikayeler vardır, düşünmeden edemedim.. Sadece Çin değil elbette bu alemde acı çeken, ama yaşadıkları geri kalmışlık ve sefalet de hepimizin malûmu.
Fugui'nin hayatına konuk olmak güzeldi. Onu ve ailesini yüreğimde açtığı o yarayla hatırlayacağım hep.