Koşaradım..
Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz İnsan kardeşlerim. Ne bir ortak sevinciniz kaldı Sizi çoğalacak, Ne içten bir dostunuz var Acınızı paylaşacak. Unuttunuz nicedir Paylaşmanın mutluluğunu... Ş. ERBAŞ
Hayat ve İnsan
·
64 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.