·168 syf.····Okunma: 08 Mart 2026 11:28 Hikâyelerin her biri birbirinden doğal. Adeta hayatın içinden çekilmiş de kitaba yerleştirilmiş. Hayatı öyle realist yansıtmış ki yazar ... Tam ağlayacağım sırada birden bir gülümseme... Bu iki tezat duyguyu ansızın yaşatıyor size.
Kitabın kapağını kapatıp düşünüyorum bir süre. Nasıl böyle içten olabilir hikayeler... Yazarın kalemi öyle samimi. Hele ki son bölümde yaşadığı kaybı dile getirdiği "Geçtiğimiz Kırk Gün" adlı yazısı insanı derinden etkiliyor. Ama kitabın beni en etkileyen hikâyesi : Kimlikte Nurşen. Ah Nurşen ah...