·560 syf.····Okunma: 21 Mart 2026 23:05 Öncelikle yazıma yazarı överek başlamak istiyorum. Bu kadın dâhi. İnanılmaz konular buluyor ve inanılmaz fikirleri var. Ancak o fikirleri o kadar anlatamıyor ki… Çok şey biliyor okurken de çok şey katıyor ancak konuyu işleme tarzı sıkıcı. Kitaplarını okumak çok lezzetli bir o kadar da zor. Bir noktada bana üniversitede ders veriyormuş gibi hissediyorum.
Gelelim kitaba. Konusu çok farklı ve güzel. Ana karakter Alice’ten nefret ettim. Son ana kadar çok fazla falsosu vardı son bölümde toparladı ama yine de yetmedi onu sevmeme. Tamam her şeyi sen başaracaksın tamam sensin. Aşağılık kompleksli ezik bir karakter ve yazarın burada kendisinden çok fazla şeyi Alice’e kattığını düşünüyorum. Ama Peter öyle mi? Tam bir üzümlü kek. Minnoş, tatlış biri sen gel bizm oğlumuz ol.
Genel hatlarıyla kitabı beğendim. Yer yer sıkıldım, tekrar okumam ama ağzımda çok güzel bir tat bıraktı.