İyileri üzerler...
"Bütün bir yıl onu sevdim ve asla, ama asla onun güvenini sarsmayacağıma, bunu aklımdan bile geçirmeyeceğime yemin ettim. O ise bunu hor gördü; benimle alay etti... ehh Tanrı onu affetsin! Ama beni incitti, kalbimi kırdı. Benim de ona olan sevgim tükendi, çünkü ben ancak mert, beni anlayan, iyi yürekli birini sevebilirim... Elbette! Ama kim bilir, belki de benim aşk dediğim duygularıma kanmaktan, kafamdaki hayallerden ibaretti..."
Sayfa 56·Kitabı okudu
Alıntı
··
2 +1'leme
·
2.877 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.