Çok uzun zaman önce okumuştum ve o zamanlar o kadar etkilenmediğimi hatırlıyorum. Ama şimdi Cibran'ı çok seven ben, bunun pek de mümkün olmadığını söylüyor. O yüzden tekrar okumaya karar verdim.Tabiki çok sevdiğim N. Canan keyifli okumalarımız olsun❤️💐