«Gördüğümüz gibi narsisistler ancak birbirlerinin gözü aracılığıyla var olabilir. Bu nedenle bir imaj ve görüntü toplumunda tahta çıkarlar, cep telefonu narsisistin yansımasını seyrettiği göle benzer bir ayna işlevi görür. Oysa bir selfie'de gördüğümüz kendimiz değildir, bir başkasının bakışının yansıttığı benliğimizin görüntüsüdür.»
Sayfa 141