Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 18 Mart 2026 23:39 Önyargıyla başladığım kitabı çok kısa sürede bitirdim .. Kitapta aşk kazanıyor gibi görünse de aslında aşk kaybediyor, dilinin masal gibi olması betimlemelern güzel bir şekilde yapılması kitabı akıcı kılmakta ..geleneklerin baskın olduğu bir toplum kavuşamayan bir aşk hikayesi..
Aslında aşk çok güçlüdür ama bazen toplum kuralları bunu yaşatmazGülbahar ile Ahmet’in aşkına engel olan töre kuralları gibi ..
kitabın bazı sayfalarında çizilmiş resimler çok hoşuma gitti okudukça gözümde canlandırmama vesile oldu.
Ha şunu da söylemeden geçmeyeyim kitabın sonunun yine bir sonuca bağlanmaması hüsrana uğrattı beni :)