Tadı damağımda kaldı.
Bittiğinde üzülmedim çünkü bazı lezzetlerin tadı yerinde bırakılmalı.
Damla damla akan ömrümüzün bir gün tükeneceğinin farkındayız ama bunu hep uzak bir gelecek olarak hayal ederiz.
Geri kalan ömrümüzde istediğimiz veya hep düşlediğimiz bir hayatı yaşamak istesek bunu bir yerden alabileceğimizi biliyor musunuz? Konum atayım Büyü Dükkanı
Kitapta müşterilerine istediği şeyleri maddi bir karşılığı olmadan veren bir satıcı ve onun bu tatlı işletmesine gelen müşterilerinin hikayelerini okuyoruz. Evet bu dükkana gelen müşteriler maddi manevi istediklerine ulaşabiliyor ama karşılığında para yerine satıcının istediği benliklerinden vazgeçmek zorundalar.
Sevinçlerimiz, hüzünlerimiz, korkularımız hatta kaygılarımız pazarlık konusu olabilir mi?
Okumadan önce vazgeçmek istediğim bir çok şeyi artık sorguluyorum :)
Yeşim Türköz ‘e böyle bir eseri bize kazandırdığı için teşekkür etmeliyiz.