İlk kitabı pek beğenmemiştim, ilk kitaptaki karakterlerin hisleri bana pek geçmemişti. Ama bu kitap çok daha güzeldi, hisleri işleme şeklini de çok sevdim. İlk kitap 5 puanlıktı, bu kitap 10 puan rahat olurdu ama... Bazı yerlerde öyle cringe diyaloglar -en azından güldürdü- vardı ki o yüzden 9 jfdfjdfbvjk