Büyük bir hevesle başlamıştım, konusu webtoon gibi neticede ve bu tarz okuduğum ilk kitap olacaktı. Dilini sevdim, akıcı ve basitti. Ancak karakterlerin hisleri kafama hiç mi hiç yatmadı:( Sonuçta mmc, fmc'nin ruhu o bedende olmadan önce de o bedene aşıktı ve bu da akıllara şu soruyu getiriyor: ruhu mu sevdi, bedeni mi? Kitapta bu işlenmedi bu yüzden hoşuma gitmedi. Yine de seriye devam ettim, ikinci kitap mükemmeldi.