Merhaba, burada genelde chick lit okumalarımı paylaşıyorum. Kitapların da yalnızca tek bir kalıba sığdırılamayacaklarını düşünüyorum. Dünyada yalnızca klasik kitaplar olmadığı gibi yalnızca şiir kitapları veya yalnızca çağdaş romanlar yok. Aynı filmler gibi kitaplarda çeşit çeşit. Nasıl bir rom com filmi değersiz görülmüyorsa aynı şekilde çerezlik, hafif okuma kitaplarının da yargılanmaması gerektiğini düşünüyorum. Neyse iç dökme seansımı bitirip kitabın yorumuna geçiyorum hemen. Öncelikle bu tarz mafya, aşk, dram türü kitaplar okumayı seviyorsanız kaliteli bir kurgu okuyacağınızı garanti edebilirim. Kitabın yazım dili, türünün diğer örneklerine göre oldukça üst seviyede bana kalırsa. Geniş bir evren ve durmayan bir aksiyon sunuyor yazar. Öncelikle Elif'le çok net bir şekilde empati kurabiliyoruz ve bence bu kitabın en büyük artılarından biri. Bence çoğumuz kitabın ilk yarısında Elif'in başına gelen ve anlamlandıramadığı olaylara onun gibi tepki verirdik. Siraç ile aralarında çok iyi bir kimya vardı. Onların ilişkisinin o ilk baştaki nefret, çekim ve aşk döngüsünü okumayı çok sevdim. Siraç'ın Elif'in baş ucuna çiçekler bırakması ise kitabın en sevdiğim detaylarından oldu. Ana karakterler haricinde kitabın yan karakterleri de gayet zengin. Dediğim gibi yazar büyük bir evren kurmuş ve kitabı bitirdiğimde sanki hepsini tanıyormuş gibi hissettim. Tabiki eleştirilecek yerleri de yok değil kitabın. Bazı yerlerde gözlerimi devirerek de okuduğum kısımlar oldu ama dediğim gibi genel olarak keyifli bir kitaptı.