8/10
·590 syf.··
2026 7. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2026 22:28
Ahmet Ümit’ten okuduğum ilk kitap bitti. Okuma zamanım tam Ramazan’a denk geldiği için, benden kaynaklı uzun bir okuma süreci oldu. Yoksa kitap son derece akıcı ve merak uyandırıcıydı, bunu baştan söylemeliyim. Öncelikle kapağına ilk baktığımda asla böyle bir konu ve bolca cinayet okuyacağımı beklemiyordum. Ama kurgusuyla, merak unsuruyla, karakterleriyle, hikayenin ilerleyişiyle çok sevdim. Eğer konudan kısaca bahsetmem gerekirse, bir anda şehirde arka arkaya işlenmeye başlayan cinayetler olur. Tuhaf olansa cesetlerin önemli tarihi yapıların önüne bırakılması ve her birinin elinde o dönemin hükümdarının bir sikkesi olmasıdır. Amaç ne, cinayetler arasındaki ilişki ne? Görgü tanıkları ve kurbanlar kim? Bu düğümleri çözmek ve çok daha fazlası ise Nevzat komiserimle çıkacağınız koca bir macera. Bu arada sonu ile ağzımı açık bıraktığını da söylemeliyim. Tam anlamıyla ters köşe oldum! Lütfen bu kitabı alın ve okuyun. Üstelik kitabı okurken adeta bir şehir turu yapacağınızı da garanti ederim. İstanbul’u eşsiz ve bilinmeyen taraflarıyla tanıyacaksınız. Son derece sevdiğim, son derece keyifli bir kitaptı. Yazarımızın diğer kitaplarını da kütüphaneme eklemek için sabırsızlanıyorum.
Edebiyat
İstanbul HatırasıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,1bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.