Merak etmeyin hocam, ben de güvenmiyorum, hayırlı sabahlar, huzurlu günler, bol güneşler, aydınlık bir gelecek, beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır derken, mektubuma son verirkene cümlelerim neden sende"liyor.l anlamıyorum, hayırlı günler:))))saygılarımla.