Kalbi Güzel Olsun, Gerisi Teferruat :)
En büyük zeka veya güzellik bile iyi bir kalbin yanında sönük kalır.
Sayfa 149 - Say Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
··
1.047 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Genelde güzel kadınlar en geri zekalı erkeklerle geziyor üstelik bir halta benzediği de yok. Ben hep diyorum bu kadar güzel bir kızın bu at hirsizinin yanında işi ne? Ama zeka başka bişey. Genelde zeki kadinlar çoğu zaman yalnız...Konu kalp ise bu zamanda kalp bile işini doğru yapmıyor 🤷ki insanlara ne diyeyim...
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
@NarsistQueen çözmüşsün insanı 😅😅
Bu devirde kalp güzelliğine değil cep doluluğuna bakılıyor malesef.
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Kalbin güzelliği karın doyurmuyor ama kalın cüzdan doyuruyor diye düşünüyorlar Hocam😅
Gel gelelim ruhlar aleminde de yaşamıyoruz der birileri 😂
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Bunu reddedemem 😅👍
Üçü bir arada yok muymuş?
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
M. maalesef tedavülden kaldırıldı, çıkmasını bulursak haber veririz size
Kalbin güzelliği değil mi yüze yansıyan…
♛hakan♞kutlu♛
Gönderi Sahibi
Genellikle öyle ama bazıları melek yüzlü şeytan da olabiliyor
Reklam
Evet ama zamanı gelince..