·279 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2018 11:14 Bazı görüşlerinden dolayı kendisine katılmasam da bir çırpıda okuduğum bir kitaptı. Okurken eğlendim de aynı zamanda, beni güldüren bir kalemi varmış yazarın. Anı, gezi yazısı gibi türler bazen sıkabiliyor okuyucuyu ama bunu okurken sıkılmayacağınıza eminim. Mina Urgan'ın gezdiklerine, gördüklerine siz de ortak oluyorsunuz sanki.