·56 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2018 00:24 Kitabı okurken aklımda sürekli Yaşar Kurt - Anne şarkısı çalıyordu. Karaktere çok sinirlendim. Birey olarak karar alma yetisinden yoksun biri. Eşinden etkilenerek savaşa katılmama kararı alıyor ama devletin baskısını hissedince kararını değiştiriyor. O kadının sevgisine çok saygı duydum. Bence adam o sevgiyi haketmiyordu. Ne kadar güçlü bir kadın. Keşke hayatımda öyle bir kadın olsaydı.