beni bukadar duygusal olarak yoran ve sayfalar ilerledikçe şiddetini arttıran bir kitap olmamıştı.
Muazzam beğendim ve etkilendim anlatabileceğim birşey yok ben okudum kendime birşeyler aldım ve saklamdım, her okuyanın kendine göre birşeyler bulacağı bir yapıt...