Puan vermedi·68 syf.··
2026 2. kitabı
Kitap baştan sona acıydı. Kadının sözleri çok üzdü beni sevmek acı vermemeli. Kitap İyiki çok uzun değil hem Stefan hem bilinmeyen kadın hemde ben çok acı çekerdik. Mektubu okuyan R., nin kadına yaşattıkları ve bu olanlara rağmen hatırlamaması sevilmeyi hakketmiyor. Kadın bu olanlardan dolayı R., suçlamıyor sadece onu çok sevdiğini söylüyor. Kitap ne iyiydi ne de kötüydü. kısa olmasına rağmen betimlemelere yer verilmiş. aslında kadın karşılıksız bir aşk uğruna hayatını mahvetmiş bir insanın İstediği şey gerçekleşmeyecekse hayatına devam etmesi lazım dünyaya bir kere geliyor insan ve bunuda acıyla yaşamamalı tek taraflı aşk acıların acısıdır. Sevmek güzel şey ama sevilmek de ister insan Dünyada yazılacak o kadar şey varken neden zweig acı dolu kitaplar yazmış filmini çekmeye kalksalar herkesin psikolojisi bozulur tıpkı zweig in psikolojisi gibi ama yinede çok okunan yazarlardan bitanesi bende severek okuyorum acıyla bitiriyorum. kitabı tavsiye ederim herkese iyi okumalar. Aşk geçmeyen bir hastalıktır. SANA BENİ ASLA TANIMAMIŞ OLAN SANA (....)
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.