Ela
@Elwanurr · 2ay
Takip Et
Birini güzel olduğu için sevmezsin ki, sen sevdiğin için güzel olur.
Alıntı
Küçük Prens
Antoine de Saint-Exupéry
1508 beğeni
·
29 paylaşım
·
1 alıntı
·
2 +1'leme
·
10bin Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
MUSA TEPEALAN
Şairin de dediği gibi" sendeki güzellik neye yarar bende ki bu sevda olmasa "
5
Önceki 3 yanıtı göster
MUSA TEPEALAN
Mevâ
insan önce sevmenin ne olduğunu öğrenmeli sevmesini bilmeyene gül bahçesini ver dikenini sana batırır gülü kendi koklar İnsan kaybettiği kadar kazanir kazandığı kadar kaybeder hayatta
1
1 yanıtı göster
Gizle
Vanilyalı Latte
Evet..... Gerçekten öyle herkesin sevdiği herkese bir brad pitt
2
ALPASLAN
Kötüyü çirkini kim sever peki?
1
1 yanıtı göster
Döne Bilgin
Güzellik algılarımı yıkan alıntı.☺️
2
Caner
Yüzde elli elli diyelim😄😄