Birini güzel olduğu için sevmezsin ki, sen sevdiğin için güzel olur.
Alıntı
··1 alıntı·
2 +1'leme
·
10bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şairin de dediği gibi" sendeki güzellik neye yarar bende ki bu sevda olmasa "
Mevâ insan önce sevmenin ne olduğunu öğrenmeli sevmesini bilmeyene gül bahçesini ver dikenini sana batırır gülü kendi koklar İnsan kaybettiği kadar kazanir kazandığı kadar kaybeder hayatta
Evet..... Gerçekten öyle herkesin sevdiği herkese bir brad pitt
Kötüyü çirkini kim sever peki?
Güzellik algılarımı yıkan alıntı.☺️
Yüzde elli elli diyelim😄😄