Şöyle maziyi biraz kurcalarken baktım ki hala üzerimde derin izlere sahip bu kitaba yorum yapmadığımı farkettim. Körlüğe dair herşey hala zihnimde ilk günkü tazeliği ile birlikte en güzel okuma anılarımı barındıyor. Okurken beni ne kadar heyecanlandırdığını hala hatırlar gibiyim.
Yazarın ikinci kitabı Görmek de okumayı çok istedim. Fakat pahalılık gözlerimize perde indirdi.
Velhasıl güzel kitap. Okunmalı okutulmalı.