Bu kitabı okurken, yer yer sanki kendimle sohbet ediyormuşum gibi hissediyorum. Daha yarısını dahi okumamışken altını çizdiğim çok fazla cümle, kıyısına köşesine kendi yorumlarımı iliştirdiğim çok fazla kısım oldu. Hepsini burada tek tek yazıp paylaşmak epey zahmetli olur ki üşenmeyip paylaştığım epey alıntı oldu. Sanıyorum ki en fazla alıntı yaptığım kitap olacak kendisi. 🍂