Kitap hakkinda soyleyebilecegim sey sudur ki tarihe ozellikle genc cumhuriyet donemive ittihat terakki abdulhamit donemine olan merakimi artirdi. Kitapta eksik birseyler var onu hissediyorum hikaye odak noktasini tam oturtamamis bence . Bana en buyuk faydasi tekraren soylemek gerekir ki ittihat ve terakkiye olan merakimi ilgimi yukseltmesi ve bu konu hakkindaki kitaplara beni yonlendirmwsi oldu