Dün itibariyle hesabımı benimle birlikte iki kişinin daha kullandığını öğrendim üstelik iki aydır bu şekildeymiş.Resmen hesabım ortalığa düşmüş şaka gibi Allah için anlayan bilgisi olan birisi bana bunu açıklayabilirmi?
Bu kadar kolay mı başkasının hesabına giriş çıkış yapmak,madem kolay ben niye hiç bilmiyorum anlamıyorum veya niye kimsenin hesabına girme ihtiyacı duymuyorum...