Dönüşüm Muhteşem Oldu...
9/10
·148 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
"Kitaplarla arama giren o mecburi iki aylık sessizliği bozmak için Aylin Balboa ’nın kaleminden daha iyisini bulamazdım. Okuduğum ikinci kitabı olan ' Belki Bir Gün Uçarız ', bana neden okumayı bu kadar sevdiğimi bir kez daha hatırlattı. Yazarın o kendine has, yaralı ama asla teslim olmayan kalemine bayılıyorum. Karşılıklı birer çay içiyormuşuz da bana hayatın o en engebeli yollarını anlatıyormuş gibi hissettiriyor. En ağır dram sahnelerini bile öyle bir mizahla harmanlıyor ki, tam gözünüz dolacakken kendinizi bir detay yüzünden gülümserken buluyorsunuz. Acıyı kutsallaştırmadan, ama hakkını vererek, üstelik bunu yaparken de okuruyla o çok tanıdık bağı kurarak anlatıyor. Kitabı bitirdiğimde fark ettim ki; bazen gerçekten uçmuyoruz ama bunun gibi kitapları okurken düştüğümüzde de en azından yalnız olmadığımızı biliyoruz. Hem iç burkan hem de umut veren bu yolculuğa puanım:10/9 Sevdiğim Alıntılar "Dünya, derdi olan insanları taşıyacak kadar şefkatli değil. Silahlarımızı kuşanmak zorundayız." "Dünyanın en çirkin ve yorucu beklemesi, kalbiniz koparcasına dilediğiniz şeyin ne zaman gerçekleşeceğini bilmediğiniz beklemedir."
Belki Bir Gün UçarızAylin Balboa · İletişim Yayınevi · 20214,480 okunma
·
507 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şöyle tatlış mı tatlış incelemeleri okurken içim cıvıl cıvıl oluyor, ablacığım, anlatımınızda ki sadelik için sizi tebrik ederim. Yakın zamanda okuduğum kitaba aynı duygularla tahlil yapmanız çok hoşuma gitti. Kaleminiz daim olsun 🤌👏
Tuğçe Aydoğan
Gönderi Sahibi
LeyLi ᥫ᭡.ִ Vaktinizi ayırıp incelememi okumanız ve o harika yorumunuzla yüzümde gülücükler açtırmanız beni çok mutlu etti; teşekkür ederim.😊😍
Aylin Balboa’yı ben de çok seviyorum. Bu kitabını da okumuştum, Osman’ı da.. Kalemini, mizahını seviyorum 🌸 Aynı duyguları paylaştığımıza mutlu oldum Tuğçecim 🫂🥰 Ellerine emeğine sağlık 👏💞🤍
Tuğçe Aydoğan
Gönderi Sahibi
Emine İnen Çok teşekkür ederim ablacığım.Güzel yorumun için...💛🌸🫶🏻
Emeğinize sağlık:)
Tuğçe Aydoğan
Gönderi Sahibi
Ayşe Karaca zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.😊