·56 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2018 22:12 Stefan Zweig in ne dediğine değil, nasıl dediğine bakıyorum. Başka türlü okunmaz. Hikaye çok ilgimi çekmese de yine bir kadının gözünden bakmayı başarmış. Nasıl beceriyor anlamıyorum. Kadınlar da gerçekten benim kadar başarılı buluyor mu merak ediyorum. Bu incelemenin altına yorum olarak yazan kadınlar olursa sevinirim. Olayları gerçekten bir kadın gözüyle görebiliyor mu?