·288 syf.····Okunma: 03 Nisan 2026 12:35 Konaklama ve kitap kafeyi birleştirme fikri öyle tatlı geldi ki.. Hayalinii kurmak bile iyi hissettirdi yüzümü güldürdü.
Herkesin bir acısı, yaşam mücadelesi, yorgun düştüğü anlar olur ya öyle zamanlar da nefes alıp biraz huzur bulmak için böyle bir yer olsa harika olmaz mıydı? Sadece kitapların ve doğanın içinde nerden geldin, ne yaptın diye soru sormadan, yargılamadan böyle tatlı insanların olduğu bir dünya hayal dünyası tabi ki..
Ama kitap tam da denildiği gibi tatlı bir sığınak, akıcı dili ile sevimli bir bahar kitabı oldu benim için..