Varsın olsun Hayat bu atsan atılmaz
Yaşamak, anı biriktirmek denir ya; sadece bu değil aslında. Sevmek, çıkarsız ve koşulsuz sevmek… Sevdiğimiz insanları her hâliyle, her huyu suyuyla, nasıl biriyse o haliyle sevmek. Tabii ki bir de paylaşmak: hayatı, mutluluğu, mutsuzluğu, zorlukları, sıkıntıları, sevinçleri, zamanı, mekânı, maddi manevi her şeyini paylaşmak. Üstelik bunun için kan bağı, akrabalık falan filan şart değil; sadece “Seni seçtim Pikachu” demek yeterli. :) Gerçek dostluk ve sevgi hayatın en büyük yatırımı:))) TESOMMM bu hoş sürpriz için ÇOKKKK TEŞEKKÜRLER. Kedisever Evet Serdar Bey, tam da söylediğiniz gibi kitabınız gri, yağmurlu bir Ankara gününde elime ulaştı. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Eminim keyifle okuyacağım. Sizin de yolunuz ve kalbiniz hep aydınlık olsun. :) Söyleyemediklerim
·
1 +1'leme
·
105 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
🙏🏻☺️
Keyifle oku bitanem... 🫶🥳