ASOSYAL MEDYA MANİFESTOSU
Twitter(X), Instagram kullanmıyorum; Facebook zâten kullanmıyorum. TV izlemeyeli 15 yıl oldu. Gündemden bi'haber olduğum için oldukça mutluyum. Sadece "1K" kullanarak, mefkûreme yaşamsal ve düşünsel katkılar yapıyorum.
Kişisel Gelişim
··1 alıntı·
531 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.