·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2026 00:00 "ÜRPERTİ TEPESİ"
“Sonra ne olacak?” sorusuyla sayfaları hızla çevirdiğimiz, elimizden bırakmak istemediğimiz kitaplar vardır ya…
Eser tam olarak öyle bir kitap.
Bir gece gökyüzünden düşen bir meteorun kasabamızdaki her şeyi değiştirdiğini düşünelim… Onu araştırmaya cesaret eder miydik? Ya da daha önemlisi, o gece yalnız olmadığımızı fark edip, bir grup yabancıyla birlikte bilinmeze doğru yola çıkar mıydık?
Hiçbir heyecanın, gizemin ya da maceranın uğramadığı bir yer, Ürperti Tepesi. Adı ne kadar gizemli gelse de, burası aslında olayların bir türlü yaşanmadığı sıradan bir kasaba. Alex de buraya ilk taşındığında tam olarak böyle düşünüyordu. Eski mahallesini, arkadaşlarını özlüyor, bu sıkıcı yerde vakit geçirmenin bir yolunu arıyordu.
Ta ki bir gece, zifiri karanlıkta Uğuldayan Bataklık Ormanı’na bir meteor düştüğünü görene kadar. Merakına yenilen Alex, ormana gidip neler olduğunu araştırmaya karar verir. Fakat meteorun düştüğünü gören tek kişi olmadığını kısa sürede fark eder. Karşısında “Baş Belası” Oli, çalışkan Sophia, meraklı Mo ve mühendis adayı Riley vardır. Her biri aynı ışığı görmüş, aynı sorularla ormana gelmiştir.
Ormanda keşfettikleri şeyse, hayal edebileceklerinden çok daha tuhaf ve ürkütücüdür. Artık bu beşli, meteorla birlikte gelen gizemli yaratıklardan kasabayı kurtarmak zorundadır. Yoksa Ürperti Tepesi bir daha asla eskisi gibi olmayacaktır.
Peki, birbirlerini yeni tanıyan bu beş çocuk, büyük bir tehlike karşısında kenetlenip kasabayı kurtarabilecek mi? Yoksa her şey çok mu geç olacak?
Korku unsuru tam kararında. Ne fazla ürkütücü ne de heyecanı azaltacak kadar hafif. Yazar, merak ve gerilimi sürekli canlı tutarak hikâyeyi son derece sürükleyici bir hale getirmiş. Okurken kendinizi heyecanlı bir korku-macera filmi izliyormuş gibi hissedeceksiniz. Hazır mısınız? Meteor düştü, kâbus başladı ve artık geri dönüş yok. Ürperti Tepesi’nin yeni misafirleri sizi bekliyor. Ama dikkat edin… Ormanda yalnız dolaşmayın derim!
Kitapla Kalın.