Aslında fazla bir yoruma gerek yok. Günümüz coğrafyasında Batı'nın biz Türkler üzerindeki oyunlarını görmemek sanırım imkansız. 1992-95 yıllarında geçen bu kitapta tarihi bir öç duygusu ile yanan Sırpların, Boşnaklara yaptığı işkencelerini sizler de içinizde hissedeceksiniz.