·293 syf.····Okunma: 07 Nisan 2026 16:36 Merhaba sevgili okurlar .Merakla okumayı beklediğim bir kitaptı . Bazen bazı kitapları anne ya da baba olupda okuyunca sizdeki etkisi daha fazla oluyor . Şeker portakalını okurken minik Zeze' yi daha fazla sahiplenip sımsıkı sarılmıştım kitap boyunca . Ve aynı şekilde bu kitabı okurken de bir annenin evladından koparılışının acısını en derinden hissettim ve bu sefer o anne için ağlayıp ona sımsıkı sarılmayı istedim . Ki ağladım da . Bazen çocuklarımız küçücük bir hastalığa maruz kalınca dahi ne yapacağımızı bilemeyiz hatta onların yerine biz hasta olalım isteriz bunu kitaptaki baba karakterinin son sayfalarda yaptığı tiyatroyla fazlasıyla anladım . Beni en çok etkileyen sahnesini spoiler içereceği için anlatmıyorum ki okuyunca eminim sizi de etkileyecektir o sahne . Çok keyifli olmayacaktır ama iyi okumalar :)