·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2018 15:24 Güzel, öğretici ve hayata başka bir pencereden bakmanızı sağlayan anlatımda bir kitap. Kitapta farklı din ve öğretiler ele alınmış olmasına karşın kişinin kendi iç sesini dinleyebilmesinin en zor şey olduğu ve bazen bir ömür alabileceğine ironi yapılmış. Garip bir şekilde benim de bazen savunduğum insan belki de kendini tanımaya geldi bu dünyaya diğer görevlerinin yanında tezim ile benzer noktalar taşıyor. Bu sebeple belki de ben kendimde bir şeyler buldum. İnsanın özünün ne denli önemli olduğu bir kez daha kitapla birlikte vurgulanıyor.