·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Nisan 2026 00:49 Spoiler içerebilir.
Bu kitap gerçekten "Sihir"le dolu. Her şey parlıyor, yeşeriyor, coşuyor, büyüyor, asla ama asla yerinde durmayıp göğe ulaşmaya çalışıyor. Doğanın, hareketin, inancın ahenkli şarkısını sunuyor. Mary, Dickon, Colin. Birbirinden bir o kadar farklı bu çocukların ortak düşlerle biraraya gelmesinin hikayesini okumak çok tatlı bir his bıraktı üzerimde.
Kitaba başlarken devamında böylesi bir canlılık olacağını hiç tahmin etmemiştim. İlginç ve ürkütücü bir girişti çünkü. Normalde sıcak bölgelerin daha tatlı soğuk bölgelerin ise daha kasvetli olduğunu düşünürdüm. Kitap bu hissimi yerle bir etti. O fundalıkta, gizli bahçede, 100 odalı evde olmayı arzuladım. Tahmin edilebilir fakat heyecanı hiç elden bırakmayan bir şekilde anlatmış yazar. Hem sadece o satırları okuyup gözümde canlandırmadım. Gitmiş kadar oldum. Öylesine canlıydı. İçimi sevinçle doldurdu bu kitap. Hayatımızda güzel iyi şeylere ne kadar yer açarsak bizi dibe çeken şeylere o kadar az izin vermiş oluruz. Yazar mesajını çok güzel aktarmış. Sanırım ne zaman bulutlarım çoğalsa Gizli Bahçe'nin satırları arasında kaybolup kendimi yeniden bulabilirim. Kesinlikle tavsiye ederim. Keyifli okumalar.