2/10
·412 syf.··
2026 3905. kitabı
Merak ederek okudum çünkü fikri oldukça ilginçti. Farklı ve karanlık hikâyelerden oluşan bir kitap olması başta ilgimi çekti. Ancak ne yazık ki okurken beklediğim etkiyi bulamadım. Kitaptaki öykülerin bazıları fikir olarak gerçekten güzel ve merak uyandırıcı başlıyor. Fakat çoğu hikâye ya çok kısa geldi ya da tam derinleşecekken bitmiş gibi hissettirdi. Bu yüzden karakterlere ya da olaylara tam olarak bağlanamadım. Birkaç öykü dikkat çekiciydi ama genel olarak bütünlük hissi bana geçmedi. Karin Slaughter’ın romanlarını genelde daha etkileyici bulduğum için bu kitap benim için biraz hayal kırıklığı oldu. Fikir güzel ama öyküler beni çok içine çekmedi, bu yüzden ortalamanın altında bir okuma olarak kaldı benim için.
Büyü GibiLaura Lippman · İthaki Yayınları · 200636 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.