·208 syf.····Okunma: 12 Nisan 2026 11:00 Virginia Woolf’tan okuduğum ilk kitap oldu. ‘Bilinç akışı tekniği’ ne demekmiş kitabı okurken anladım tam olarak :) Karakterden diğer karaktere, sahneden diğer sahneye geçişleri kavramaya çalışırken bi baktım, kitap bitivermiş. Sizi önüne katıp götüren sel gibi. ‘Zenginler de varoluş sancısı yaşar’ diyebilir miyiz :) En çok da Septimus’un ‘deliliğini’ sevdim bu metinde. Hayran olunası bir kitap mı derseniz elbette hayır ama Woolf okumak bir keyifti gerçekten.