·226 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2026 01:18 Yeşilçamda izlediğimiz; o ‘kötü insanlar ‘ , ırz düşmanları , ünlü olmak isteyen uçarı güzeller güzeli bir kız , cefakâr ve dul bir anne , fakirlik Orhan Kemal kitaplarından esinlenilmiş olmalı . Hiç uzatmadan , sıkmadan karakterleri ince ince işleyerek o kadar güzel anlatıyor ki Orhan Kemal ,kısa sürede su gibi akıp gidiyor her kitabı . Kitabın son sayfaları polisiye roman tadında kovalamaca ile gitti sonunda iyilerin kazanıp kötülerin cezalandırılması tam da istediğim gibiydi . Çünkü kitabın başından sonuna kadar Reşat karaktersizine sövdüm :)
Nazan’a ağladım , kızdım , annesine acıdım . Kadın olmanın hele bir de güzel ve fakir bir kadın olmanın toplumdaki zorluklarını toplumun bakış açısını , erkeklerin iğrençliğini çok güzel anlatmış yazar .
Okuyun .