10/10
·226 syf.··
Beğendi
·
2026 17. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2026 01:18
Yeşilçamda izlediğimiz; o ‘kötü insanlar ‘ , ırz düşmanları , ünlü olmak isteyen uçarı güzeller güzeli bir kız , cefakâr ve dul bir anne , fakirlik Orhan Kemal kitaplarından esinlenilmiş olmalı . Hiç uzatmadan , sıkmadan karakterleri ince ince işleyerek o kadar güzel anlatıyor ki Orhan Kemal ,kısa sürede su gibi akıp gidiyor her kitabı . Kitabın son sayfaları polisiye roman tadında kovalamaca ile gitti sonunda iyilerin kazanıp kötülerin cezalandırılması tam da istediğim gibiydi . Çünkü kitabın başından sonuna kadar Reşat karaktersizine sövdüm :) Nazan’a ağladım , kızdım , annesine acıdım . Kadın olmanın hele bir de güzel ve fakir bir kadın olmanın toplumdaki zorluklarını toplumun bakış açısını , erkeklerin iğrençliğini çok güzel anlatmış yazar . Okuyun .
1000Kitap
Kötü YolOrhan Kemal · Everest Yayınları · 2017974 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.