İsmiyle müsemma, kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum, bir çok kısa hikayeden oluşuyor, şuan 2. hikayeyi bitirdim uzun olduğu için alıntı paylaşmadım, okursanız eğer “Hazret-i Ömer’in Adaleti” diye bir hikaye var onu okursanız şuanki yazışmamızı hatırlayacaksınız çok güleceksiniz 😅 teşekkürler keyifli okumalar ✨☕