8/10
·413 syf.··
Beğendi
·
2018 31. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2018 21:16
Bu kitabı her yerde görüyordum. Ve güzel olduğunu söylüyorlardı. Bende alıp okuyum bari dedim. İki serisini aldım ilk kitabını okudum. Ama anlatıldığı kadar güzel değildi. Ben daha çok aksiyon ve daha çok macera bekliyordum ama serinin ilk kitabında bunu çok göremedim. Ama olay örgüsünü beğendim. Anlatımda açık, sade ve anlaşılırdı. İkinci kitabına hemen başlarmıyım bilmiyorum.
Edebiyat
SaraiJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20164,111 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.