Bu muazzam eserle ilgili yapacağım yorum oldukça kısa ve net olacaktır:Şu ana kadarki okumalarımda okuduğum hiçbir eser bu eserin kalitesinde ve mesabesinde olamamıştır ve öyle tahmin ediyorum ki olamayacaktır.Sonolarak Okunmamışsa pişman olunasıdır..