Puan vermedi·504 syf.····Okunma: 16 Nisan 2026 00:00 Hayata kök salamamış, kendiyle ve çevresiyle bağ kuramamış, hedefsiz, amaçsız insanlara çok üzülürüm. Bu dünyada rüzgar nereye eserse, oraya savrulan (ama savrulan) insanlar beni üzer. Osman’da öyle biri. O yüzden ne kadar kızıp öfkelensem, al artık şu hayatının sorumluluğunu ellerine desem de, kitap beni daha çok hüzne boğdu.
Üçlemenin sonuncusu da bitti böylece. Zaten bu seri beni çok üzüyor,Yeşil Peri Gecesi’nde Şebnem’de de aynı hisleri duymuştum. Bu da aynı şekilde üzdü ama çok güzel bir yolculuktu yine de.
Bir de Osman’ın sonu çok üzücüydü.