9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2018 53. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2018 13:38
Jack London yine yaptı yapacağını. "Martin Eden'in " orta kısmı hariç ne zaman bu adamın kitabını okusam kendimi sanki kitabı okuyor gibi degil de o kitabın içinde yaşıyormuşum gibi bi hisse kapılıyorum. Niye böyle hisse kapılıyorum bilmiyorum . Belki de sahip olduğum değil de hayalini kurduğum hayatı yaşayamadığim içindir. Çünkü, doğada olmak istiyorum , ait olduğum dağlara gitmek, vadileri dolaşmak, uzaklaşmak bi çok şeyden ve özellikle kendimden ! Kendimden uzaklaşmayı başaramadığım için hep aynı yerdeyim ya ! Buck gibi keşke Güneyden Kuzeye gitsem , Kuzeyden Batıya yol alsam, hiç görmediğim diyarlari gezsem, hiç yemedigim yemeklerin tadına baksam, tabi oruçum şu an, bu yemek işini en iyisimi iftara saklasak daha iyi olacak gibi :) Sözün özü , Buck bize bu kitapta neyi öğretti derseniz; -Mücadeleci ve Dövüşçü ruha sahip olmayı, -Doğayla iç içe yaşamayı, -Sahiplenmeyi öğretti. Vay be Buck şimdi kim bilir nerdesin nerelerdesin ??? Bir Japon Köpeği Haciko degildin ama senide sevdik Buck .
Edebiyat
Vahşetin ÇağrısıJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202443,3bin okunma
··
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.