8/10
·413 syf.··
Beğendi
·
2018 6. kitabı
Öncelikle kitabı okumama sebebiyet veren Edebiyat öğretmenime teşekkürlerimi sunmalıyım. Kitabı elime aldığım zaman mecburi olarak yani sınav için almıştım. Önyargılı davrandığım için de kitabın zevkini pek tattığım söylenemezdi ama sonlarına doğru kitabın aslında hiç sıkıcı olmadığını ve anlatımlarının çok güzel gittiğinin farkına vardım. İlk başlar da zorla olsa bile sonlarına doğru çok çok beğendiğim bir kitap oldu.
Edebiyat
Gün Olur Asra BedelCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202656,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.